avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl
  • Temperatura -3.0°C
  • Sprzęt CUBE LTD TEAM "Fidel" :)

park WPKiW

Wtorek, 9 lutego 2010 · dodano: 09.02.2010 | Komentarze 2

po parku standardowe 3 petle wiecej poprostu z nudow mi sie nie chce :) zdecydowanie bardziej wole jak teren wokol mnie sie nie powtarza wiec moja tolerancja zawsze zamyka sie na 3 petlach. warunki w parku rewelacyjne cala trasa z mocno ubitego sniegu, lodu raczej malo wiec mozna bylo smialo atakowac :) duzo ludzi na biegowkach bikerow chyba 2 no i to tyle. hawaii na ice tea i do domu.

codeisred
| 15:10 środa, 10 lutego 2010 | linkuj fredziomf no powyzej 3 to juz mnie krew z nudow zalewa i rezygnuje :) do czasu wiosny jestem skazany na park bo na "chemiczne" bloto drogowe szkoda mi bajka
fredziomf
| 23:05 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj Ja też przeważnie robię 3 pętle, tylko że razem z dojazdem do parku, wychodzi mi jakieś 38km.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emumi