avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

wyczekiwanie :)

Czwartek, 25 lutego 2010 · dodano: 25.02.2010 | Komentarze 2

za oknem coraz lepiej , w robocie caly dzien jezdze autem wiec tez badam poziom roztopow na drogach. wyglada to tak ze na glownych drogach juz lato, ale na bocznych pelno blota posniegowego i piachu ktore razem tworza niezly syfoniusz :) jeszcze pare dni i mam nadzieje ze wystartuje. poza tym poluje na konkretne oswietlenie do bika.
bardzo rowerowe video
<a href="">

sikor4fun-remove
| 14:20 piątek, 26 lutego 2010 | linkuj Jest coraz lepiej ! :] u mnie co prawda jest taka sobie pogoda ale jak się zaciągnie powietrzem xD to czuć tą wiosnę :P.. miałem nie jezdzić już :P ale dziś nie wytrzymam :] zaraz ubieram się i jadę na manewry :]
Ciekawy filmik :] same ostrzaki to popierniczają ...
Pozdrawiam !
fredziomf
| 21:54 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj Ja bym się chyba załamał jak bym sobie kupił twojego Cube'a i tyle czasu nie było suchej komfortowej pogody. Pzdr

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jazyc