avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl
  • Sprzęt CUBE LTD TEAM "Fidel" :)

slonce, sucho - bosko!!!

Niedziela, 28 lutego 2010 · dodano: 28.02.2010 | Komentarze 3

pogoda od wczoraj powoli sie psuje chyba zima wraca :) miejmy nadzieje ze na krotko i lagodnie. korzystaja z resztek pogody wskoczylem na bika troche pokrecic. pojezdzilem drogami po katowicach.najpierw na ceglana odwiedziny "umierajacej" gieldy narciarskiej potem bylem na muchowcu ale tam park jeszcze "tonie" w resztkach sniego. z muchowca przez paderewe do centrum potem w gore do wiezy telewizyjnej , nastepnie z gorki przez chorzow stary do WPKiW. pałerejdzik w hawaii i do domu:).
mile zaskoczenie calej wycieczki : katowice coraz wiecej dbaja o rowery na paderewie np.sciezka rowerowa ktora posiada swoja sygnalizacje :)

pan sie pałerejdzi a bajk czeka :)

speed565
| 13:30 środa, 3 marca 2010 | linkuj Hej ja tam znam tylko parę miejsc. Najlepiej się w tej sprawie odezwać do Sammaela (jest u mnie w znajomych). On lepiej przerył tamte lasy :)
| 12:25 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj W parku takie śladowe ilości śniegu, a ja się wybrałem do Kochłowic bo myślałem że WPK jest jeszcze zasypane :/
sikor4fun-remove
| 19:27 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj no wyobraź Pan sobie sobie że w moim Ciechanówku też w jednym miejscu jest sygnalizacja dla rowerzystów :D
Pogoda jest zajebista ! dziś po południu 12 stopni było !!! lekki wiaterek ;]
Ładnie się ten rowerek prezentuje :D
Pozdrawiam !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ruchy