avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

nowy teren i masa krytyczna

Piątek, 26 marca 2010 · dodano: 26.03.2010 | Komentarze 2

po robocie przebiorka w przedpokoju - nawet nie wchodzilem dalej do mieszkania :) z tauzena do centrum,przez zawodzie do parku kosciuszki i... tam mnie olsnilo tzn. jakis czas temu moj kumpel mowil mi ze istnieje z parku kosciuszki droga przez las na murcki wiec sruu :) zanim ja jednak znalazlem bo oczywiscie opisu nie ma ani zadnej strzalki wypytalem sie w barakorestauracji ciecia jednak ten nie stanal na wysokosci zadania i nie wskazal nic :) troche sie wkurzylem i stwierdzilem ze nie ma bata szukam az ta droge znajde :) pojechalem kawalek w strone ligoty i cos mnie tknelo wlasnie wtedy zjechac przez tory w las. instynkt sie ma :):) bo to wlasnie ta trasa. banan zagoscil na mej twarzy bo okolica niesamowita

hajlej tu murcki :)
w polowie lasu OZNACZONY SKRET na ochojec - no bylem w szoku :) ale jade dalej na murcki. dojechalem do jakis ogrodkow dzialkowych (murckowskich) tam dzialkowicz powiedzal mi z ochota jak jechac dalej. dotarlem do ochojca i znowu do parku kosciuszki. caly podjarany chcialem jeszcze raz zrobic ta petle ale czas mnie gonil na mase.

jeziorko przy GO SPORT
po drodze telefon dzwoni kosma ze sie minelismy bo kolo jej pracy przejezdzalem - pozdrowki kosma :)

masa w katowicach ludzi 74 - tak uslyszalem :)

fredziomf
| 20:16 piątek, 26 marca 2010 | linkuj Odnośnie lasów Murcki, od strony Parku Kościuszki: można jechać zgodnie z czarnym szlakiem pieszym Parkowym, wtedy dojeżdżasz pod Lotnisko.
Z Lotniska dobrze jedzie się wzdłuż szlaku pieszego Niebieskiego (szlak Spacerowy), jedziesz alejką asfaltową przez Park, potem są tory kolejowe, przecinasz ul. 73Pułku piechoty, i dojeżdzasz do skrzyżowania w lesie, gdzie są ławeczki. Potem hulaj dusza, gdzie chcesz.

Dobrze się jedzie czarnym rowerowym (zielonym pieszym) do stawu Janina.
Albo w drugim kierunku możesz się trzymać szlaku pieszego niebieskiego, przejechać przez Tartaczna i Baczynskiego i dalej w las w kierunku Lędzin.

Ja tak jeździłem zwiedzając głównie szlaki piesze (po kolei żółty, czerwony, zielony, niebieski) super zabawa, tylko w kilku miejscach jest trudno przejechać.
k4r3l
| 19:33 piątek, 26 marca 2010 | linkuj czyli działkowiec rzetelniejszy jest od ciecia i basta! :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa akzes