avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

tour de Lędziny + gehenna powrotna

Niedziela, 28 marca 2010 · dodano: 28.03.2010 | Komentarze 4

z dwoma kumplami ruszylismy z parku kosciuszki lasami na ledziny przez murcki. ruszajac z tauzena bylo zimno ale nie padalo. w trakcie drogi zrobilo sie na tyle slonecznie ze kurtki trafily do plecakow i jak male szczeniaczki cieszylismy sie i pieknymi lasami i pogoda :) do ledzin dojechalismy w miare sprawnie z kilkoma krotkimi postojami a picie. dotarlismy do zalewu hehe jak sie okazalo bez wody wiec wjechalismy do srodka i tam bachnelismy po symbolicznym browarku. pogoda caly czas super ze sloncem. zaczynamy powrot i juz na horyzoncie widzimy chmury ktore nie wygladaly milo. po paru minutach sie zaczelo ... najpierw deszczyk ... potem ulewa . ... potem gradobicie takie ze szok ... potem znowu ulewa. lesne drogi zmienily swoj stan ze stalego w bardzo mokry i grzaski. strumienie wody napierdzielaly pod kolami a my "wspinamy sie" w kierunku na murcki. dwa razy zgubilismy szlak i nadlozylismy pare kilometrow. zalani woda niz mokrzy dotarlismy w koncu do murcek i dzieki bogu do parku kosciuszki juz bez problemow.
wyjazd mimo pogody - super fajny , poczulem w koncu co znaczy :ulewa , bloto , pot i walka z zimnem.:) na bank ten wyjazd bedzie dlugo wspominany :)

dwaj towarzysze podrozy :jeszcze sucho i wesolo

przerwa na picie tuz przed ledzinami

srodek zalewu w ledzinach jak widac mega gleboko tam jest

przemowienie :)
powrotnej drogi niestety nie focilem bojac sie o i tak juz mokry telefon

codeisred
| 15:27 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj k4r3l prawie cala trasa to teren asfalty to moze bolo ok.7-10 km
sikor4fun-remove
| 10:38 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj Chciałbym to zobaczyć:D 3 gości wspinających się i odganiających przed gradem :D
Panie szaleństwo ! :D
k4r3l
| 08:52 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj w ekipie zawsze raźniej i można dłużej i ciekawiej pokręcić! ale na oko trzeba było wpisać ile tego terenu było, bo widzę, że i lasy i błoto, a to nie to samo co asflaty jednak :)
Kajman
| 22:16 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj Lazły chmurzyska od Żywca, nas ominęły lekko bokiem. Tylko trochę pokropiło ale wyglądały nie ciekawie:(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ejsza