avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

pierwsza jazda z sakwami

Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 11.08.2010 | Komentarze 2

zapelnilem sakwy dokladnie tym co che zabrac na moja wyprawe ( nawet paste do zebow :)) na nowych oponach author panaracer 2.0 fidel stal sie cichy strasznie. troche brakuje mi tego szumu bieznika, ale predkosci jakies takie chyba wieksze. jazda z sakwami jakos mnie mile zaskoczyla bo myslalem ze bedzie o wiele ciezej a tu niespodzianka calkiem przyjemnie sie z nimi jezdzi. jutro musze dpojechac do sklepu i moze wymienie sakwy na innego producenta bo ocieram pietami o boczne sakwy. muusze poszukac bardziej "scietych" po bokach. paragon mam wiec mam nadzieje ze nie bedzie problemow. :)

Kajman
| 22:47 środa, 11 sierpnia 2010 | linkuj Jak kupowałem Kellysa dali mi takie sakwy w promocji. Taż zahaczałem piętą, teraz kurzą się gdzieś w garażu:(
sikor4fun-remove
| 21:17 środa, 11 sierpnia 2010 | linkuj A gdzie miejsce na piwo ? łee panie .. ino bez piwa to nie edwenture :D
Panie albo zdejmij pięty :D hehhhe ! Pozdrawiam :D
:D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piewa