avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl
  • Temperatura -8.0°C
  • Sprzęt Kellys Axis CRX

tauzen <-> dolina 3 stawow

Czwartek, 17 grudnia 2009 · dodano: 17.12.2009 | Komentarze 3

poszedlem za ciosem :) po parku chorzowskim dzisiaj zaatakowalem 3 stawy.
ruszylem z tauzena parkiem chorzowskim do wesolego potem nasza boska sciezka rowerowa obok chorzowskiej , sokolska do pl.wolnosci , defiladowym tempem po 3 maja i warszawskiej :)no i na zawodziu w lewo obok trasy na bielsko do parku. lasem do chyba ptasiego osiedla i asfaltowka w sniegu dokulalem sie do francuskiej i do centrum.powrot znowu chorzowska i park chorzowski.

klosiu
| 18:44 czwartek, 17 grudnia 2009 | linkuj Fajnie, byc moze sie zastanowie, choc problem jest taki ze nie jezdze na nartach :). A kupowanie gogli na rower, na te kilka dni w roku, gdy trzeba nosic kominiarke sprzeciwia sie moim podstawowym pogladom ;). No chyba, ze do nowego roku bedzie mroz trzymal, a i pozniej prognozy beda nam nieprzychylne.
codeisred
| 18:36 czwartek, 17 grudnia 2009 | linkuj jesli gogle to tylko karera :D
klosiu
| 18:31 czwartek, 17 grudnia 2009 | linkuj Fajne gogle ;). Nie paruja? W kominiarze mam problem z parujacymi okularami.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piewa