avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl
  • Temperatura -10.0°C
  • Sprzęt Kellys Axis CRX

bytomska masa krytyczna

Piątek, 18 grudnia 2009 · dodano: 18.12.2009 | Komentarze 1

trasa : tauzen - wolnosci chorzow - park chorzowski 1 "wielka petla" - bytom masa krytyczna - gliwicka katowice - tauzen.
masa w bytomiu udana , ludzie dopisali , organizatorzy tym bardziej :) byla policja , ambulans ( w razie czego :P ) catering przerosl najsmielsze moje oczekiwania :).zadowolony bardzo jestem ze tam bylem.
ps. w trakcie przejazdu doszlo do stluczki 2 aut prawdopodobnie jeden z kierowcow nie mogl oderwac wzroku od naszych pieknych kolarskich nog no i wrabal w dupine drugiemu :)

ninja bike style

zebranie prezesow :)

jotwu
| 19:32 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Nawiązując do Twojej uwagi w moim blogu, to skoro jeździsz mało na rowerze, to możesz lubić zimę. Ja jeżdżę dość sporo a zima mocno to mi ogranicza i dlatego właśnie nie cieszę się z mrozu i śniegu. Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wiata