avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl
  • Sprzęt Kellys Axis CRX

do mikolowa

Wtorek, 22 grudnia 2009 · dodano: 22.12.2009 | Komentarze 3

trasa : tauzen - chorzow batory - lasy panewnickie - mikolow kamionka - zarzecze - podlesie - katowice centrum - park chorzowski - tauzen.
nie udalalo mi sie dojechac do centrum mikolowa bo nie wiedzialem jak uniknac podrozy dwu pasmowka "81" w koncu olalem temat i przejechalem fajna trasa zarzecze-podlesie. zero stopni wiec raczej cala podroz w wodzie/chlapie posniegowej.

zaraz przy wjezdzie z ul.kochlowickiej w lasy panewnickie

zapomnialem kapielowek :) - jeziorko starganiec

kellys w kąpieli :)

jotwu
| 06:56 czwartek, 24 grudnia 2009 | linkuj Rozkręcasz się pod koniec roku - fajna wycieczka a szybkość maksymalna w takich warunkach rewelacyjna. Dowcipne, urocze fotki - pozdrawiam i życzę wielu udanych wycieczek w Nowym Roku.
codeisred
| 14:55 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj rammzes :) wole go od razu splukac woda i przetrzec do sucha bo to mniej czasu zajmuje niz potem z zaschnietym badziewiem walczyc :) sam nie wiem czy dobrze robie z tym prysznicem hehe
rammzes
| 14:42 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Dbasz o ten rower! ;D Mojemu musi wystarczyć raz na tydzień mokra szmata. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciest