avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl
  • Temperatura -2.0°C
  • Sprzęt CUBE LTD TEAM "Fidel" :)

sloneczne popoludnie

Wtorek, 9 marca 2010 · dodano: 09.03.2010 | Komentarze 3

po pracy jeszcze fajnie slonce swiecilo wiec : jademy :)
trasa: tauzen-centrum-park 3 stawy-ligota-panewniki-chorzow batory-tauzen
cel wycieczki: ukonczyc ze srednia powyzej 21km/h

spotkanie kuni :)

sikor4fun-remove
| 22:22 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj hehe :D no jaja by były :P ale przynajmniej spontaniczna akcja :P co innego zgubić lampkę a co innego jak ci ją kuń opierniczy :]
codeisred
| 21:32 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj sikor w poczatkowej wersji bajk byl oparty o bezposrednie ogrodzenie kuni ale biala szkapa niebezpiecznie szybko do niego podchodzila (ta ktora widac po prawej) chyba chciala mi pierdylnac lampke wiec w pore przestawilem go troche dalej. czujesz jakie by byly jaja :D bym sie dzisiaj pochwalil ze mi kun lapmke wpier..il :D
sikor4fun-remove
| 21:21 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj Powtórzę się że piękny Panie masz rowerek :D świetnie się z kuniami prezentuje :D
A co kuni :D hmm nie rozumiem ich xD zamiast podejść obczaić sprzęt to one się odwróciły xD
Pozdrawiam !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa siepr