avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl
  • Sprzęt CUBE LTD TEAM "Fidel" :)

powtorka z rozrywki

Środa, 10 marca 2010 · dodano: 10.03.2010 | Komentarze 2

wczorajsza trasa przypadla mi do gustu bardzo i postanowilem ja dzisiaj powtorzyc z mala modyfikacja : z panewnik pojechalem na rude slaska i dopiero radoszowska wkulalem sie do chorzowa batorego. zmrok mnie gonil a ja caly czas na tylku nie mam oswietlenia :( wiec musialem wracac do domu.w batom polecialy gromkie fucki do kierowcy ktory tak byl zaaferowany skrecaniem ze nie widzial a moze nie wiedzial ze nalezy sie mi pierszenstwo.

sikor4fun-remove
| 18:57 niedziela, 14 marca 2010 | linkuj łoo :D toć ja żem ło suchym pysku nie siedział w tyn dzień :P a żeś Pan daleko to coć mogłem zaradzić :D
Dzięki !
| 18:13 środa, 10 marca 2010 | linkuj fakt ... trzeba myśleć za kierowców ;D ja dziś posłałem kierowcy TIR-a fakery za piękne zajechanie mi drogi podczas wyprzedzania

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ejsza