avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

straśnie superaśnie

Sobota, 20 marca 2010 · dodano: 20.03.2010 | Komentarze 6

dzisiejszy wyjazd jest pierwszym kandydatem do wyjazdu roku :) na bank jest to najlepszy wyjazd od czasu mojego "powrotu" do krecenia. zaczelo sie wszystko na "bytomskiej" gdzie kosma powiedziala mi o tym wyjezdzie ze grupka polecimy sobie gdzies zeby walnac setke. no i od slowa do slowa rano tel/pobudka ze o 10 z helenki rusza grupa pod wezwaniem.ruszylem z tauzen o 9.15 i troche mi czasu braklo na szczescie helenianie tez mieli lekka obsuwe wiec nie musieli czekac na mnie.
zebrala sie nas 6 no i ruszylismy do toszka , potem w poniszowicach zobaczylem przy kosciele

a ze lubie takie klimaty wiec fota obowiozkowa byla :).dalej polecielismy przez chechlo na ujazd i tam zaczelo padac wiec zrezygnowalismy z gory sw.anny. kolejnym punktem podroy plawniowice z pieknym zamkniem ! wstyd sie przyznac ze plawniowicach czesto bywalem nie majac pojecia jaka perelke ma ta miejscowosc

przy zamku piekna stajnia dla rumakow :)

z plawniowic zaczelismy wracac w strone zabrza i tu kolejny fajny obiekt do foty nazwe go "mistrzostwo swiata w kradziezy torow" - pewnie nie bylo kradziezy ale co tam tytul misi byc spektakularny :)

jedziemy dalej coraz blizej zabrza i w koncu rozprawiczylem "sete" :), a moze "seta" razprawiczyla mnie :)

na rokitnicy podziekowania i pozegnanie w ruchu i z fredziem pojechalismy do bytomia z ktorego juz samotnie wrocilem na swoj tauzen :)

podsumowujac : wyjazd mega udany chyba wlasnie o to chodzi w tych rowerach zeby w fajnej grupie ludzi poprostu pojezdzic sobie. pogoda tez pokazala caly wiosenny arsenal bo bylo i slonce , byl i wiatr a potem deszcz.

fredziomf
| 23:12 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Jak się dogadacie, Nie zapomnijcie o mnie! :D Jak będę wolny, na pewno się dołączę.
djk71
| 23:01 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Jeśli używasz gg to odezwij się, zawsze to łatwiejszy kontakt...
codeisred
| 22:18 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj djk71 no mam nadzieje ze uda sie jeszcze nie raz :), wycieczka super , ekipa super mam nadzieje ze mnie jeszcze kiedys wezmiecie ze soba plizzzz :):)
djk71
| 22:12 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Cieszę się, że dołączyłeś do nas i co najważniejsze, że Ci się podobało. Nam też. Szkoda tylko, że tak nagle uciekliście bo myśleliśmy, że jeszcze chwilę pogadamy... ale to nic... może jeszcze się uda...
sikor4fun-remove
| 23:14 sobota, 20 marca 2010 | linkuj Panie dystans ino zacny :P Ekipa jest można jeździć dalej. :]
Wać Panie te rumaki jakowe dziwaczne bo z rogami ... :D
Fakt zameczek piękny !
Pozdrawiam !
fredziomf
| 19:53 sobota, 20 marca 2010 | linkuj Super grupa, Ekstra wyjazd, dzięki za jazdę.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd