avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

test kolana

Wtorek, 23 marca 2010 · dodano: 23.03.2010 | Komentarze 6

po paru dniach leczenia kolana ktore doznalo szoku po pierwszej"secie" wybralem sie do WPKiW. od wczoraj nie czulem juz zadnego bolu wiec postanowilem ze dzisiaj na lajcie sprawdze czy to przeciazenie przeszlo do historii i .... przeszlo:) na wszelki wypadek i sluchajac sie kosmy zalozylem bardzo sexowna opaske uciskowa zeby " na zimne dmuchac ". pojezdze w niej jeszcze pare dni dla swietego spokoju ale jestem bardzo zadowolony ze se kolano wyzdrowialo. w parku full spacerowiczow , rolkarzy , biegaczy i bikerow co utwierdza mnie w przekonaniu ze trzeba jezdzic tak jak do tej pory czyli poza parkiem. krecenie petli po tym samym terenie jest dla mnie bardzo nudne i wrecz denerwujace.

sam kurde szeks :)

kosma100
| 20:44 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Jeszcze raz powtórzę: bandażuj nogę przez najbliższy czas... miesiąc :) możesz bandaż schować pod getry ;-)
Albo woź ze sobą zawsze bandaż i jak poczujesz kolano to od razu bandażuj... serio - znam to z autopsji ;)
Pozdrawiam Cię i cieszę się, że jest lepiej :)
Kajman
| 22:11 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj Opaskę trzeba zakładać jeżdżąc, nie można w niej chodzić cały czas. Fajnie działa:)
sikor4fun-remove
| 20:28 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj Panie ! to dobrze, że z tą uciekającą nogą jest powoli gitara :D
A z tymi ludzikami i rowersenami to tak samo u mnie na city ... :P
Jeżdżą aż im głowy puchną ! :P
Pozdrawiam !
codeisred
| 18:22 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj ramzes noga ucieka a potem trzeba za nia ganiac i prosic zeby wrocila :D
k4r3l ja odstawilem rower na 3 dni , dwa razy dziennie ketonal w zelu rozmowa z ortopeda zaprzyjaznionym no i final szczesliwy bo po wszystkiemu juz :)
k4r3l
| 17:46 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj jak mnie rypało w kolanie to pamiętam byłem nieźle spękany... ale szybka wizyta u chirurga oraz prześwietlenie rozwiały moje obawy - to tylko przeciążenie:) pobolało z tydzień, oczywiście miałem zakaz jazdy przez 2 tygodnie, ale że to pełnia sezonu była, chyba można się już reszty domyśleć :)
rammzes
| 17:22 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj Aleś skrzywił tę nogę w kolanie! ;D Ucieka w prawo... ;D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd