avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

dzien servisowy/ niedzialajace BS caly dzien

Piątek, 23 kwietnia 2010 · dodano: 23.04.2010 | Komentarze 1

przed wyjazdem tylna tarcza juz przegiela swoimi dzwiekami wiec postanowilem w koncu zrobic z tym pozadek. terminy w serisach przerazajace jedynie w intersporcie facet powiedzial ze mi to od reki zrobi wiec tam pojechalem. 10 minut roboty i powiedzial zebym teraz sie przejechal i jak cos by sie dzialo znowu to mam wrocic no i wrocilem bo juz niby mniej ocierania/gwizdania ale jednak jeszcze bylo. tym razem pol godzin zabawy no i narazie wszystko cacy i za darmoche :)servisant spojrzal jeszcze na przebieg i spytal kiedy sie na przeglad wybieram , a ja w szoku ze juz trzeba bo przeciez od stycznia bika mam a w lutym nic nie jezdzilem prawie.wieczorem uswiadomil mnie raptor ze to juz czas na pozadny przeglad bika.
po calym dniu siadam do kompa a tu BS nie dziala wiec wpis dopiero dzisiaj.

sad okregowy w katowicach. budynek nowimowany do jakiejs europejskiej nagrody