avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

Bytomska Masa Krytyczna i nie tylko

Piątek, 23 kwietnia 2010 · dodano: 23.04.2010 | Komentarze 3

nie tylko masa bytomska bo wczesniej bachnalem sie przez janow do granicy z myslowicami tam pzzez giszowiec i lasy murckowskie do parku kosciuszki, dalej przez GoSport (izostar+batonik w promocji 2.99 wiec 3 komplety) i sruu pod spodek gdzie raptor zorganizowal zbiorke katowiczan jadacych na mase. ku memu zdziwieniu bylo nas az szescioro ( myslalem ze bede sam z raptorem ) wiec w przyjemnym turystycznym tempie peletonikiem udalismy sie do bytomia. masa jak zwykle na najwyzszym poziomie organizacji wiec brawa panowie !!! po masie powrot do centrum katowic gdzie po drodze kazdy z peletonu odbija na swoje dzielnice. w koncu zostalem ja , mycha i rap. odwiezlismy grzecznie kolezanke do domu i szpula do wpkiw gdzie pozegnalismy sie gromkim : do jutra hehe

mycha89
| 09:40 sobota, 24 kwietnia 2010 | linkuj Również dziękuje za jazdę i eskortę do domu ;) I do dzisiaj na Zagłębiowskiej ;)
DARIUSZ79
| 04:37 sobota, 24 kwietnia 2010 | linkuj aaaa też zostałem sfilmowany:) Pozdr
Darth
| 20:26 piątek, 23 kwietnia 2010 | linkuj W ogóle na Gliwickiej miałem do Ciebie zagadać w sprawie Cube. Było blisko i bym miał ten sam model co Ty, ale cenowo nie wyrobiłem. Gratuluje zakupu. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajasi