avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

ledziny

Czwartek, 29 kwietnia 2010 · dodano: 29.04.2010 | Komentarze 3

plan byl taki zeby ledziny pierdyknac lasem a wrocic inna jakas nieznana droga asfaltowa. start z tauzena wzdluz chorzowskiej przy silesi spotkanie z Raptorem , Ficusiem i jeszcze jednym bikerem.niestety jechalsmy w przeciwne strony wiec krotkie smichy i kazdy w swoja strone w centum spotkanie z Cbolem z tychow - jutro na masie sie widzimy :). jade dalej przez centrum na 3 stawy gdzie spotykam Davida ktory pyta czy moze sie przylaczyc :). odpowiedz mogla byc tylko jedna - OCZYWISCIE !!! :). Juz we dwoch przez lasy murckowskie potem za murckami w lasach pojechalismy jakos inaczej ze wyskoczylismy na myslowicach wesola. nie zrazeni tym faktem asfaltem dokrecilismy do ledzin. pod pomnikiem uzupelnienie plynow i decyzja ze skoro przyjechalismy do ledzin draga to wracamy na 3 stawy tylko lasami no i tak tez zrobilismy:) na koniec fota pamiatkowa i kazdy w swoja strone czyli w moim wypadku przez centrum , wpkiw na tauen.

sikor4fun-remove
| 21:47 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj Panie ja widza ześ w kasku zaczoł jeździć :]
Widza tyż, że u was rowerzyści żyją :] ni to co u nos ... u nos to tylko ja jażdża ... :]
Pozdrowiom :]
Kajman
| 20:20 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj Hi, hi, mycha chce kogoś spotkać jak siedzi w domu:)
mycha89
| 19:00 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj To tylko ja mam takiego pecha, że nigdy nikogo nie spotykam :P A dziś taki ładny dzień, a ja w domu... No ale jutro Masa, zapowiada się całkiem przyzwoicie, może trochę ludzi będzie ;) pozdr ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa woscs