avatar Ten blog rowerowy prowadzi codeisred z miasteczka Katowice. Mam przejechane 5260.26 kilometrów w tym 2.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy codeisred.bikestats.pl

Katowicka Masa Krytyczna

Piątek, 30 kwietnia 2010 · dodano: 30.04.2010 | Komentarze 3

przed masa na aks po sajgonki :) w centum chorzowa konsumpcja potem przez swiony -rude sl - panewniki - 3 stawy na mase.
co do samej Masy to : wreszcie katowicka goni gliwicka i bytomska. wreszcie jest cusek i mycha ktorzy nie boja sie to jakos ogarnac i wreszcie sa ludzie ktorzy pilnuja i skrzyzowan i tempa masy ze kazdy z "gosci" czuc powinien sie bezpiecznie.
znajomi , zarty , smiechy , dokretka mojego siodla - dynio !!! co ja bym bez ciebie biedny zrobil hahahah. jednym slowem bylo zajebiscie !!!

i na koniec afterowy dywanbajk :)

sikor4fun-remove
| 22:34 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Masakra ! tylu bajkerów i bajkerków w jednym miejscu :D No ja pierdziele ! ale macie tam fajnie Panie !!! :D
Przeprowadzę się chyba do Katowic ... xD
Wyróżnia się Fidel na dywanie :D Jest jak biała naszywka na czarnej podkoszulce :D hahahaahah !
Pozdrowiom !
Dartharian | 20:03 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Cusiek i Mycha jak się za coś biorą to dają max z siebie, ale sami długo nie pociągną :P
mycha89
| 19:49 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Dzięki za przejazd ;) I już tak mnie nie zachwalaj, najwięcej z nas to robi cusek :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owsta